10 sanningar

1. Jag biter på mina naglar så dom är helt fula och ojämna.
2. Jag kan inte säga något bra om mig när andra är med.
3. När jag ska någonstans - spelar ingen roll vart - har jag alltid en väska med mig och det är alltid samma saker i den väskan.
4. Jag har en sjuk kärlek för gurka, det är det bästa som finns!
5. Min telefon är en sak jag inte klarar mig utan. Hatar att det är så.
6. När jag ska göra något viktigt som exempelvis packa eller städa så slutar det alltid med att jag gör något annat för att jag dog av uttråkning eller för att jag hittade något när jag gjorde vad jag skulle som var roligare.
7. Jag kan störa mig på folk väldigt lätt, men jag förlåter också väldigt väldigt lätt.
8. En dag utan musik finns inte i mitt liv.
9. Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv efter skolan eller vilket gymnasie jag ska välja, det stör mig för jag vill ha saker planerade och färdiga så jag vet precis när det gäller sånt.
10. Dom flesta av mina inlägg gör jag på telefonen för jag inte pallar starta datorn.

Ja, haha. Det var lite om mig. Hoppas ni inte dog av tristess. Nu ska jag kolla på how i met your mother, puss.

Postat av: Silvia

Superfin blogg. Kolla in på min blogg med ;)

2013-08-04 @ 23:11:26
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS



ditt namn:
:)

e-post (bara för oss)

din superbra blogg:

vad hade du att säga:

                     RSS 2.0