bok vs film

The Hunger Games - bok vs. film
alla som läst boken förstår mig nog, jag säger inte att filmen är dålig (för den är riktigt bra!) men det är små saker som dom inte tagit med som stör lite heheh,
men det är ingen skillnad på den svenska och den engelska boken, bara att efetr man läst den engelska glömmer man de svenska namnen för allting hehe..
 
Jag saknar dig (,jag saknar dig) - bok vs. film
boken är sjukt mycket bättre än filmen... den kändes mer sorglig i bok och ja, svenska filmer är inte jättebra :/
 
okej ja kom inte på fler hahah, eller jo i taken lyser stjärnorna men den filmen va det 1000 år sen jag såg så kommer knappt ihåg något, antagligen var den ganska dålig..
och nej jag har inte läst harry potter (shame on me..) eller twilight men antar att boken är bättre efter som filmerna är rätt dåliga?
 
heh.. om ni har problem med min åsikt så kan du maila mig på [email protected]
pussar och kramar!
 
 
 

Postat av: Elin

Jag håller på att läsa Harry Potter-böckerna just nu, har läst bok 1-5 änsålänge, jag håller med, böckerna är MYCKET MYCKET bättre än filmerna, fast filmerna är inte dåliga... Jag tycker att du borde läsa Harry Potter-böckerna för dem är verkligen bra, mina favoritböcker iaf :) /Elin

2013-08-06 @ 19:43:52



ditt namn:
:)

e-post (bara för oss)

din superbra blogg:

vad hade du att säga:

                     RSS 2.0