mitt utseende 1,5 år tillbaka

Hej på er, nu har jag suttit och fixat ett inlägg här om hur jag (och mina ögonbryn haha..) har förändrats sen slutet av sexan tills nu :)
vill varna för ett par hemska bilder för ja.. min stil kanske inte var så fin typ.. jaja ni får skratta
 


hur i helvetet såg jag ut här..
min stil kan jag förklara, jag hade precis börjat läsa keela, hofh, kandylandy, epicfaiil och catys bloggar (som dom hette då) och dom hade lite speciell stil, (har det fortfarande) så tyckte jag detta var värsta inspirationen så ja.. 
jag ville också färga mitt hår rött då, tack gode gud att jag inte fick det!
sen hade jag noppat av hela mitt ögonbryn som ni ser, ett under att de har växt ut igen!
sen hade jag väl ingen aning om vad "fylla i ögonbrynen" var så det slutar med 1,5 cm ögonbryn..
ingen som kunde sagt till mig??!!!??!?!?
även att jag såg ut som fan så var det en väldigt bra tid i övrigt haha
 

okej så jag kom på att man kunde fylla i ögonbrynen men...
jag fyllde ju bara i dom där 1,5 cm.. kanske lite till och sen valde jag svart kajal kommer jag ihåg för visste nog inte att det fanns speciella till ögonbryn...
varför sa inngen någonting här heller haha, gud vad sorgligt!
hade i alla fall släppt det mesta med den fula stilen..



SÅ SMAL!
den våren slutade jag på gymnastik, men vi tränade ju så hårt där.. ca 7 timmar i veckan
skrämmer mig faktiskt lite för jag hade på mig shorts i storlek 146!!??!?
det har man typ när man går i fyran/femman och jag skulle början sjuan..
jag är ju rätt liten hela jag men 146 är ju sjukt..
nu har jag ju gått upp sen jag slutade för det är inte alls så hård träning med dansen.. alla mina muskler har också försvunnit så det är ju inte bra :(



började sjuan
efter en hel sommar tycker man väl att jag skulle ha lärt mig om ögonbrynen men nej självklart inte..
lite längre var det ju och jag tror jag hade köpt en brun ögonbrynspenna men jag måste ju ha använt rätt mycket av den.. 
och formen? hej här går jag med två regnbågar i pannan typ.
första bilden var från dagen jag tog klassfoto, fy!
den sommaren hade jag gjort ombre/dip dye, det vill jag typ ha tillbaka

 


IBLAND...
hade jag helt ok dagar, den första bilden är på kvällen så lite har gått bort av färgen så det ser naturligare ut



till vintern då?
hade fortfarande inte lärt mig, men istället för minimala ögonbryn gjorde jag dom stora på alla håll.. 
började använda ögonskugga ibland också.. som tur var kom jag på att silver inte är min färg precis..
den första bilden kanske inte ser så illa ut men jag kan intyga att det var det.
hade klippt bort lite av det bruna också här

NUTID
min iphone lagades under början av året, typ slutet av januari och februari så jag har inga bilder där ifrån men jag antar att det blev bättre då haha
första bilden är från mars i egypten, andra är i april, tredje och fjärde i somras
lite fula blir dom ju ibland men måste säga att jag är rätt nöjd med min form just nu :)
tredje bilden var mina naturliga tidigare i somras men de är ungefär likadana nu så de har ju växt ut till slut haha..
gjorde mig också av med mitt bruna hår precis innan egypten och tog navel piercing efteråt :)
 
ja nu har jag och mina ögonbryn skämt ut oss såå..
pussar och kramar!




ditt namn:
:)

e-post (bara för oss)

din superbra blogg:

vad hade du att säga:

                     RSS 2.0