Elin

Hej på er!
Jag heter Elin och jag är en av dem som ska blogga här :)
Jag har även gjort designen om någon undrade hehe..
Istället för en lång text om mig tänkte ja svara på 40 frågor om mig, annars så märker ni väl hur jag är med tiden :)
Då börjar vi då!

1. Vad heter du? Elin Andersson
2. Hur gammal är du? 14
3. Hårfärg? Svart
4. Ögonfärg? Bruna
5. Hur lång är du? Lite längre än 1.60 :)
6. Kär? Nej
7. Singel eller upptagen? Singel
8. Hur långt är ditt längsta förhållande? Har inte haft något seriöst
9. Dumpat någon? -
10. Blivit dumpad? -
11. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Roliga, snälla, gärna snygga!
12. Vad har du för mobil? iPhone 4s
13. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? - åka runt i världen och shoppa massa haha, sen spara en del :)
14. Favoritland? Ingen aning, kanske Kina :)
15. Favoritfärg? Bieberlila!
16. Favoritfilm? Oh Gud, hungergames är riktigt bra och tjejfilmer är ju bäst!
17. Favoritbok? Jellicoe road, hungergames eller divergent
18. Intresserad av Killar eller tjejer? Killar!
19. Vad gillar du mest med dig själv? Ingen aning, att ja är hyfsat smal typ
20. Vad gillar du minst med dig själv? Resten, haha nej men mina korta ben tror ja!
21. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan? Finns massa ju, hur skulle ja kunna välja de?
22. En person du älskar? Min familj
23. En person du hatar? Folk som snackar massa bullshit om Justin eller om min släkt och vänner
24. Ut och festa eller myskväll? Brukar inte festa precis haha
25. Saknar du någon just nu? Inte vad ja kan komma på nej :)
26. Vad är det bästa som hänt dig? När ja kom till Sverige :)
27. Beroende av något? Mobil, internet, energidricka, socker
28. Ditt livs största misstag? Mellanstadiet hahah
29. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Vad är detta för fråga? Min syster kanske
30. Har du några tatueringar? Nej, men vill verkligen ha!
31. Piercingar? I öronen om det räknas och i naveln :)
32. Vem är mest lik dig? Bros på hur man menar, i sättet någon av mina närmsta vänner, i utseende min syster
33. Har du någon förebild? JUSTIN!
34. Vad ska du göra idag? Sova hos Maja och äta massa haha,
35. Vad är det värsta du vet? Skräckfilmer och kryp, usch!
36. Vad är det bästa du vet? Justin, shoppa, äta, träffa underbaraste vänner!
37. Vad åt du senast? Kinapuffar :D
38. Vad vill du ha just nu? Pengar!
39. Vem är din favorit kändis? Kanske kommer som en överraskning nu men.. JUSTIN BIEBER <3
40. Är du nöjd med ditt liv? Oftast ja :)

Det var allt, kan bjuda på lite bilder på mig också :)
/Elin





ditt namn:
:)

e-post (bara för oss)

din superbra blogg:

vad hade du att säga:

                     RSS 2.0