förlåt

hej!
har inte haft tid att blogga dom senaste dagarna och förlåt för det, ska bli bättre jag lovar!
i torsdags så åkte jag upp till åhus för att spela beach handboll, jag hann bli frisk sån tur för det är sååå roligt!
sov på en skola under natten med maja, elina och bella, riktigt mysigt.
spelade på fredagen också men tyvärr blev det att våra lag mötte varandra i första slutspels matchen... så mitt lag åkte ut mot majas. stannade kvar och kollade på dom och de vann B finalen haha men de var jätteduktiga!
på lördagen stack jag och min famlij till några kompisar för att bada, stannade där tills på kvällen eller natten och åt där.
och idag så fyller mamma år, sjöng för henne imorse och gav henne presenter. sen kom jenny, filippa och ludde över och vi stack och badade på källby badet och nu sitter jag här och kollar fotboll, roligtroligt.
ja ungefär så har mina senaste dagar sett ut!
bara för jag inte har några bilder...
 




ditt namn:
:)

e-post (bara för oss)

din superbra blogg:

vad hade du att säga:

                     RSS 2.0