saker du inte visste om mig

dock kan jag inte garantera att du inte visste det men jaja..
 
jag hatar när folk använder "gumman" i argument med jag gör det själv ibland haha
 
jag till skillnad från många andra älskar att läsa böcker, läser på både engelska och svenska
 
jag tycker inte om djur hhaha, tycker dom är rätt jobbiga och bara hårar ner överallt, usch (men katter är helt ok när dom inte hårar ner hehe..)

jag är snabblärd så behöver inte kämpa överdrivet mycket i skolan för att ändån få bra betyg (förrutom namngeografi, det är så jävla svårt!)

men dock så har jag rätt så svårt att lära mig sångtexter, sjukaste eller hur?

jag jämför allt jag gör med alla andra, för att se hur bra/dålig jag är :s

jag är snål, vill inte vara det men så är det.. är också alltid pank så vet inte hur det går ihop?

jag är sjukt hungrig just nu.

/ Elin
 
gammal bild, fula ögonbryn men gud vad jag saknar min dip dye/ombre!




ditt namn:
:)

e-post (bara för oss)

din superbra blogg:

vad hade du att säga:

                     RSS 2.0